Street
CB300R
Ať už přecházíte na vyšší kubaturu, nebo na větší motocykl, CB300R vám nabízí svižný jednoválcový motor, vysoce kvalitní podvozek a vidlice Showa SFF-BP USD s charakteristicky nápadným stylem Neo Sports Café. CB300R reaguje na každý příkaz bleskurychle a s naprostou přesností. Prémiové odpružení a brzdy zajišťují lehké a sebevědomé ovládání zatímco motor odměňuje točivým momentem a výkonem.
CB1000R
Motocykl Neo Sports Café prošel vývojem. Model, který začínal jako CB1000R, dostal zcela nový design. Od elegantního světlometu po modernizovaný hliníkový pomocný rám se pyšní osobitým, agresivním charakterem. Teď ještě stylovější a agresivně robustní. Stačí letmý pohled na povrchovou úpravu leštěného kovu, která odráží tradici výkonných motocyklů Café Racer, a nebudete moct odtrhnout oči.
CB750 Hornet
Zcela nový řadový dvouválcový motor vyzbrojený propracovaným sáním zvyšuje jeho účinnost a technologie válců ze supersportů snižuje tření. Ve špičce je tak dosaženo výkonu 67,5 kW a točivého momentu 75 Nm, který se uplatní od středního pásma až po červenou část otáčkoměru. Přesná technologie elektronického ovládání plynu (TBW) odpovídá 3 výchozím jízdním režimům: Režim Sport, Standard a Rain a navíc také přizpůsobitelný uživatelský režim pro jemné vyladění (ve 3 úrovních) systému kontroly trakce Honda (HSTC) a systému zamezujícímu zvedání předního kola.
CB650R
Model CB650R se pyšní elegantním propracovaným designem, který se skvěle hodí k vašemu sofistikovanému městskému stylu. Ultra kompaktní, ale rázný vzhled motocyklu byl inspirován retro minimalismem modelu CB1000R Neo Sports Café. Řadový čtyřválcový 16ventilový motor DOHC by byla škoda nevyužívat. Úzké, krátké převody a plynulý skrytý výkon se postarají o famózní zrychlení. Antihoppingová spojka usnadňuje řazení na vyšší stupeň a zvládá tvrdé řazení dolů. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) udržuje trakci zadního kola.
CB500F
Od soustředěného a agresivního výrazu přední masky – s jasnými LED světlomety – až k zadní ostré kapotáži, tento naked bike teď ukazuje mnohem víc ze svého svalnatého motoru. Nové barvy, závodní pruhy a sportovní kryty motoru znovu potvrzují pověst Hondy CB500F.
CL500
Náš ikonický styl začíná u 12litrové palivové nádrže – hladké, zaoblené a dokonale tvarované, s autentickými pryžovými kolenními chrániči zvyšujícími pohodlí. A vše, co může být – motor, rám a zavěšení – je lakováno černě, aby vypadalo elegantně a minimalisticky. Ať už s jízdou na dvou kolech teprve začínáte, nebo jezdíte už léta, tento motor si zamilujete. Řadový osmiventilový dvouválec DOHC s klikovou hřídelí po 180°, se snadno ovládá při nízkých otáčkách, má plynulou odezvu škrticí klapky, snadný průběh výkonu a oduševnělý zvuk.